Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2018. 01. 17. - 09:26GrahamNus

good mood all day =)
and how are you?

2017. 12. 22. - 17:33MashaAgomo

This message is posted here using XRumer + XEvil 4.0

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

Villanyóra a kocsiban

2013.02.19.
Az elektromos autók használóinak megfizethető infrastruktúrára van szükségük.

A német Gazdasági és Technológiai Minisztérium támogatásával indított projekt erről szeretne gondoskodni. Az ötlet a következő: a töltés mérő- és kommunikációs technikája a töltőoszlopról a járművekbe kerülne. A projekt immár második fázisában közel 1000 töltőállomásra kiterjedő terepteszteket hajtanak végre, valamint a rendszer kiértékelésén és továbbfejlesztésén dolgoznak. Ezzel azt szeretnék megmutatni, hogy a mobil mérő- és elszámolórendszerrel, valamint a töltőlehetőségek számának növelésével egy új, az eddiginél lényegesen jobb, infrastruktúrát biztosíthatnak a felhasználóknak.

Az első fázisban kiépített rendszer laboratóriumban üzemeltetve sikeresen működött. Mivel a töltő- és mérőtechnológia az autóba kerül, a felhasználók a töltés befejezése után különböző információkat hívhatnak le, így pl. a tankolt árammennyiséget ellenőrizhetik, mindezt a legmagasabb adatvédelmi követelményekkel összhangban.

Az On-Board Metering a mobil mérés egy különleges esete és lehetővé teszi közvetlenül a járműben a mért értékek feljegyzését. A mobil elszámolástechnológia lehet akár a töltőkábelbe építve is. Az elektromos hálózatra csatlakozóként speciális konnektorokat szerelnek majd fel. Az ilyen konnektorok nagyon költséghatékonyak: az eddigi töltőoszlopokkal ellentétben a felszerelés után nincs további kiadás rájuk, mert a mérő és kommunikációs technológia az autóban vagy a töltőkábelben van és nem kell minden egyes töltőoszlopba beépíteni. Precíz mérőszolgáltatást, biztos kommunikációt, megbízható adatvédelmet és hatékony elszámolást ígér a megoldás, így egy kiterjedt infrastrukturális rendszer összes előfeltétele teljesülhet a jövő elektromobilitásának a megoldására.

Forrás: www.pro-physik.de

Ivicsics Miklós

Cikk értékelése: 
Szerző: Ivicsics Miklós

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

A kutatók megették reggelire az autók intelligens központi zárát és gyújtásrendszerét
Az amerikai gépjárműgyártó Ford egészségmegőrző rendszereket akar autóiba építeni, amelyek pl. megmérik a sofőr vércukorszintjét.
Az új technológia segítségével az autók maguk keresnek parkolóhelyet
A Nottingham University egyetemén jelenleg építés alatt áll egy motorkerékpár szimulátor, amelynek alapja egy Triumph Daytona 675-ös motorbicikli.

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?